Nie przegap kolejnych wpisów

środa, 6 lutego 2013

Wszyscy mają konkurs, mam i ja !

Coraz więcej Was przybywa na mojego bloga. Obserwujecie, komentujecie, a to oznacza, że tematyka jest dla Was przydatna. Cieszy mnie to, bo taki był i jest cel tego bloga.

Dzisiaj chcę Was zaprosić do udziału w konkursie, którego organizatorem i sponsorem jestem ja. 

Do wygrania jest zestaw książek "Kubuś Puchatek. KOLEKCJA" A.A.Milne, w skład którego wchodzą "Kubuś Puchatek", "Chatka Puchatka" i "Powrót do Stumilowego Lasu". Zestaw jest oczywiście nowy, oryginalnie zafoliowany.




Konkurs polega na wskazaniu w komentarzu najfajniejszego Waszym zdaniem miejsca w Polsce, do którego warto pojechać z małym dzieckiem. Może to być jakiś fajny hotel, gospodarstwo agroturystyczne, park, po prostu miejsce, w które warto się wybrać na urlop lub weekend, gdzie małe dziecko nie będzie się nudzić. Swój wybór należy krótko uzasadnić i podać link do tego miejsca, żebym mogłam się z nim bliżej zapoznać. Osoby, które nie mają blogów dodatkowo podają swój adres e-mail, żebym wiedziała z kim się kontaktować w razie wygranej. 

Wygrywa osoba, która wskaże miejsce, które najbardziej przypadnie mi do gustu. Miejsca nie mogą się powtarzać, więc czytajcie komentarze. Zgłoszenie z powtórzonym miejscem nie bierze udziału w konkursie, ale można wtedy zgłosić inne. W konkursie jedna osoba może zgłosić tylko jedno miejsce.

Konkurs trwa od dzisiaj, tj. od 06.02.2013 r. do 16.02.2013 r. do godz. 23.59. Wyniki podam 17.02.2013 r. późnym wieczorem.

Jeśli ktoś z Was chciałby zamieścić u siebie na blogu podlinkowany banner do tego konkursu lub polubić ten wpis, będzie mi miło, ale nie jest to warunek konieczny.

 
Regulamin Konkursu.
1.Organizatorem i sponsorem konkursu jest Mamiczka, prowadząca blog http://czymzajacmalucha.blogspot.com.
2. Konkurs trwa od 06.02.2013 r. do 16.02.2013 r. do godz. 23.59.
3. Nagrodą w konkursie jest zestaw książek "Kubuś Puchatek. KOLEKCJA".
4. Ogłoszenie wyników nastąpi 17.02.2013 r. na blogu Mamiczki (w wyniku przypadków losowych zastrzegam sobie prawo do przesunięcia tego terminu).
5. Wyboru zwycięzcy dokona Mamiczka.
6. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
7. Zastrzegam sobie prawo do usunięcia zgłoszenia, które narusza postanowienia Regulaminu lub powszechnie przyjęte normy obyczajowe.
8. Dane osobowe zwycięzcy konkursu będą wykorzystane wyłącznie w celu niezbędnym do przeprowadzenia konkursu zgodnie z Regulaminem.


Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...