Nie przegap kolejnych wpisów

wtorek, 19 lutego 2013

Muminki raz jeszcze i co Maluch ma w szafie?

O kolorowych i ciekawych książkach z Muminkami wspominałam niedawno tu KLIK. Dzisiaj pokażę Wam kolejne, które cieszą się u mojego Malucha dużym zainteresowaniem. UWAGA! Książki nadają się dla małych niszczycieli :)

"Muminki. Mała księga. Słowa" i "Muminki. Mała księga. Liczby" to rewelacyjne, proste książki dla najmłodszych, wydawnictwa Wilga.

Książki mają sztywne strony i zaokrąglone rogi. Podobnie, jak pozostałe z serii, są bardzo kolorowe. Mają wyraźne i proste obrazki, dzięki czemu zainteresują nawet te najmłodsze maluszki. 

Jak to zwykle u nas bywa, urozmaicamy sobie czytanie i jak na obrazku mamy np. kubek, to Maluch leci do kuchni i pokazuje, że tam też jest kubek. Podobnie jest z jabłkiem, książką i innymi obrazkami. Z kolei książka o liczbach zachęca mojego Malucha do pierwszych prób liczenia. Pokazuje paluszkiem np. wszystkie muszelki, a ja je liczę na głos. Mam nadzieję, że z czasem to zaprocentuje, bo maglujemy te książki naprawdę często.

Kupiłam je w Empiku, za niecałe 13 zł za sztukę. Można je kupić trochę taniej również m.in. tu SŁOWA i LICZBY.








I na koniec kolejna blogowa zabawa. Tym razem polega ona na pokazaniu, co ma się w szafie. Do zabawy zaprosiła mnie Monika, (dziękuję). Zabawę wymyśliła Kathy. Trochę zmieniłam jej zasady, bo pokażę, co Maluch ma w szafie i nie będę nikogo wywoływać do tablicy :D Jeśli ktoś z Was ma ochotę na wzięcie udziału w tej zabawie, to czujcie się przeze mnie otagowani. Poniżej widok kawałka szafy, z częścią księgozbioru Malucha. 



Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...