Nie przegap kolejnych wpisów

czwartek, 10 stycznia 2013

Czego o mnie nie wiecie? Versatile Blogger Award







Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:

  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Zatem czego o mnie nie wiecie?

1.  Do czasu urodzenia się Malucha byłam pracoholiczką. 

2. Od ponad 2 lat jestem wolontariuszem na www.szukamywas.pl i pomagam szukać zaginionych.

3. Interesuję się medycyną, to moje hobby. W wolnym czasie czytam podręczniki dla studentów medycyny i lekarzy.

4. Uwielbiam zakupy przez internet, nie przepadam za sklepami stacjonarnymi.

5. Mam fioła na punkcie torebek, trzymam je w osobnej dużej szafie.

6. Nigdy nie maluję ust, używam jedynie pomadek ochronnych.

7. Nie cierpię rozmawiać przez telefon, zdecydowanie bardziej wolę pisać smsy i maile.

Do zabawy zapraszam dziewczyny i nie tylko :D z następujących blogów:



Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...