Nie przegap kolejnych wpisów

niedziela, 3 lutego 2013

Ale było grzebania.

Mamade z bloga http://sluchajmamy.blogspot.com/ zaprosiła mnie do zabawy IT'S ONLY A PICTURE TAG by Kirei. Dziękuję bardzo :)



Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu
2.  Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
4. Otaguj 7 osób :)
Pytania (przetłumaczone z niemieckiej wersji TAGU)
  1. Codziennie widzisz...  
  2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
  3. Ulubiona pora dnia?
  4. Coś nowego?
  5. Właśnie tęsknisz za...
  6. Piosenka, która za tobą chodzi...
  7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...
  8. Najlepszy moment tygodnia?
  9. Kim chciałaś/eś być jako dziecko?
  10. Nigdy nie rozstajesz się z....
  11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.
  12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
  13. Coś, co robisz przez cały czas.
  14. Zdjęcie tygodnia?
  15. Ulubione słowo/wyrażenie?
  16. Najlepszy moment roku.
  17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.  
Przyznam, że trochę się namęczyłam z przygotowaniem odpowiedzi i musiałam przekopać się przez setki zdjęć. Ale tag jest ciekawy, dlatego było warto :)

Codziennie widzę

Ubranie, w którym "mieszkam"



Ulubiona pora dnia



Coś nowego - czapa dla mojego Malucha


Tęsknię za moją królicą Pinki



Piosenka, która za mną chodzi


"Nagłówek" mojego tygodnia to:




Najlepszy moment tygodnia:



Jako dziecko chciałam być

 
źródło
Nigdy nie rozstaję się z:

źródło
Na mojej liście życzeń można znaleźć

źródło

Moja miłość od pierwszego wejrzenia

źródło
Coś, co robię przez cały czas

źródło
Zdjęcie tygodnia



Ulubione wyrażenie

źródło
Najlepszy moment roku - to nie ja włożyłam odwrotnie świeczkę :D



Kto mnie zawsze uszczęśliwia?


A do dalszej zabawy zapraszam wszystkich, a zwłaszcza:

Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...