Nie przegap kolejnych wpisów

wtorek, 5 lutego 2013

Muminki też się bawią w chowanego.

Obecnie jedną z ulubionych zabaw mojego Malucha (bezzabawkowych) jest zabawa w chowanego. Swoich kryjówek ma kilka, najbardziej lubi się chować za swój leżak. Muszę przyznać, że szybko zakumał, o co chodzi w tej zabawie, bo siedzi cicho i czeka, aż go znajdę. Zwykle nie zajmuje mi to zbyt wiele czasu :D

Ale nie tylko my bawimy się w chowanego. "Muminki. Otwórz okienko. Zabawa w chowanego" to śmieszna książka wydawnictwa Wilga.

Książka ma twardą okładkę. Kartki w środku są dość sztywne, bardzo zbliżone do tych z książek o Mysi KLIK. Mała Mi schowała się Muminkowi, a ten próbuje ją znaleźć. Po kolei zagląda w różne kryjówki, znajdując w nich m.in. Włóczykija, panią Filifionkę i Ryjka. Mój Maluch uwielbia książki z okienkami. Te jednak nie są tak twarde, jak tu KLIK, więc mali niszczyciele raczej długo się nimi nie nacieszą. U nas na razie książka dobrze się trzyma, jedynie skrytka pod parasolem trochę ucierpiała. Ale książka jest ciągle w użyciu, więc to nic dziwnego.

Mamy jeszcze inne książki z Muminkami, będę je pokazywać na blogu. Ilustracje są bardzo kolorowe, a tekst na tyle krótki, że spokojnie wytrwają przy tym nawet najmłodsze maluszki. 

Książkę kupiłam w Empiku za niecałe 22 zł. Można ją kupić również m.in. tu KLIK.

 







Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...