Nie przegap kolejnych wpisów

poniedziałek, 5 listopada 2012

Liebster Blog Award ciąg dalszy

Otrzymałam kolejne zaproszenia do zabawy, stąd mój drugi post dzisiaj. Tym razem zostałam wyróżniona przez Karolinę z http://9miesiecyzbrzuchem.blogspot.com/, Złotowłosą z http://mamatestuje-blog.blogspot.com/, eWelę z http://ecomamabloguje.blogspot.com/, Free is my Live z http://freeismylive.blogspot.com/, Mamade z http://sluchajmamy.blogspot.com/, Matysię z http://matysiowo.blogspot.com/, Tatę z http://strefataty.pl/, Małgosię z http://www.porady-mamy.pl/http://mamawwielkimmiescie.blox.pl/html, Lila Lyla z http://www.lilis-diary-of-life.blogspot.com/, Paczajkę z http://paczajka.blogspot.com/, Antonianę z http://milosc-w-wersji-demo.blogspot.com/. i Violinowo z http://violinowo.blogspot.com/. Dziękuję bardzo :))


Zasady zabawy opisywałam TU. Niestety nie mogę edytować tamtego posta. Wszystko co dopisuję, po opublikowaniu zlewa się w całość i nie mogę wyrównać tekstu (tak jakbym nie używała entera), pomimo tego, że w czasie pisania wygląda ok - jeśli ktoś wie dlaczego, to proszę o podpowiedź, jak ten problem rozwiązać :)

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Karolinę:
1. Mała czarna czy dres?
Dres.
2. Sylwester we dwoje czy impreza do białego rana?
Sylwester we dwoje.
3. Gdzie spędziłabyś wakacje swoich marzeń?
W Japonii, ale boję się trzęsienia ziemi, dlatego nigdy tam nie polecę.
4. Sporty zimowe czy letnie?
Żadne :)
5. Co byś wzięła ze sobą na bezludną wyspę?
Coca-colę.
6. Co wolisz - mieszkanie w bloku czy dom z ogrodem?
Mieszkanie w bloku. Z ogrodem za dużo roboty :)
7. Czego o Tobie nie wiemy?
Że mam osobną szafę na torebki. Mam fioła na ich punkcie.
8. Pedantka czy bałaganiara?
Zdecydowanie bałaganiara.
9. Kąpiel w wannie czy szybki prysznic?
Kąpiel w wannie.
10. Ulubiony film?
Samotność w sieci. Uwielbiam też ścieżkę dźwiękową z tego filmu.
11. Wino czy piwo?
Wino.

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Złotowłosą:

1. Morze czy góry?
Morze.
2.  Makaron czy ryż w zupie?
Ryż.
3. Włosy naturalne czy farbowane?
Farbowane.
4. Link do ulubionego bloga?
http://beautyandmac.blogspot.com/ - to mój ulubiony blog kosmetyczny.
5. Ulubiona piosenka?
Ostatnio ta UWIELBIAM JEGO GŁOS. Ale tak ogólnie to ta NUMER 1.
6. Ulubiona potrawa?
Czerwony barszcz z uszkami.
7. Czekolada nadziewana czy nie?
Nadziewana.
8. Własne małe mieszkanie czy duży dom z rodzicami?
Własne mieszkanie.
9. Ulubione warzywo?
Kalafior.
10. Ulubiony kolor?
Pomarańczowy.
11. Tytuł ulubionej książki?
Schiza - Pauliny Grych.

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez eWelę:

1. Twój znak zodiaku?
Lew.
2. Małe osiedlowe sklepiki czy centra handlowe?
Centra handlowe.
3. Zima pod kocem z książką czy zima aktywnie na śniegu?
Pod kocem.
4. Nocny marek czy ranny ptaszek?
Nocny marek.
5. Moja ulubiona potrawa obiadowa to...
Czerwony barszcz z uszkami.
6. Książka, która wywarła na mnie największe wrażenie i pamiętam ją do dziś to,,,
Mucha przed sądem - Mirosław Huszcz.
7. Teraz najchętniej zjadłabym...
Tatar.
8. Miesiąc, z którym wiążę najcudowniejsze wspomnienia to...
Sierpień.
9. Gdybym tylko mogła...
To żyłabym wiecznie.
10. Ostatnio mam ogromną ochotę na...
Nowe meble do kuchni.
11.  Najważniejsze postanowienie na Nowy Rok 2013 to...
Nie mam nigdy noworocznych postanowień.

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Free is my Live:

1. Leżenie na plaży czy zwiedzanie?
Leżenie na plaży.
2. Lody czy budyń?
Lody.
3.  Czekolada mleczna czy gorzka?
Mleczna.
4. Sport czy leniuchowanie?
Leniuchowanie.
5. Gazeta czy książka?
To zależy od tematyki, ale bardziej książka.
6. Komedia czy horror?
Komedia, ale nie taka głupkowata.
7. Pies czy kot?
Jedno i drugie.
8. Ulubiona pora roku?
Lato.
9. Dyskoteka czy domówka?
Domówka.
10. Kino czy TV?
TV.
11. Ulubiony przepis?
Pasta serowo-jajeczna z majonezem. Ugotowane jajka i żółty ser ścieramy na tarce, dodajemy majeranek, sól, pieprz i majonez. Prosty i szybki przepis.

I kolejne pytania od Free is my Live:
1. Wymarzone miejsce na urlop?
Wciąż szukam takiego.
2. Twoje popisowe danie.
Szaszłyki.
3. Wieczór z książką, czy wyjście z przyjaciółmi?
To zależy od mojego nastroju.
4. Jak się zaczęła Twoja przygoda z blogowaniem?
Szukałam kiedyś opinii o jakimś produkcie i trafiłam na jakiegoś bloga (nie pamiętam co to było i jaki blog). Zaczęłam przeglądać coraz więcej innych blogów i stwierdziłam, że niewiele jest blogów o zabawkach dla dzieci, dlatego zdecydowałam się go założyć.
5. Blog, na który najczęściej zaglądasz.
Zaglądam na wiele blogów.
6. Szpilki czy trampki?
Było :)
7. Ciuch, z którym nie możesz się rozstać.
Sweter z krasnoludkami z podstawówki.
8. Na co ostatnio wydałaś pieniądze?
Na kolejną zabawkę dla Malucha.
9. Rzecz, która sprawia, że wstajesz rano nawet, jak Ci się nie chce.
Energetyk.
10. Jedno zdanie mówiące wszystko o Tobie.
Tego się nie da ująć nawet w setkach zdań :D
11. Czego naprawdę nie lubisz?
Kłamstwa.

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Mamade:
1. Ulubiony utwór muzyczny.
Jest w odpowiedziach na pytania od Złotowłosej.
2. Muzyka na żywo czy z odtwarzacza?
Z odtwarzacza.
3. Film w domu czy w kinie?
Też już odpowiadałam :)
4. Ulubiona kuchnia.
Polska.
5. Wanna czy prysznic?
Też było :)
6. Wino białe czy czerwone?
Białe.
7. Oglądanie tv czy długi spacer?
Oglądanie tv.
8. Jazda na rowerze czy jogging?
Ani to, ani to.
9. Góry czy morze?
Było :)
10. Włosy długie czy krótkie?
Średnia długość.
11. Strój wygodny czy elegancki?
Wygodny.

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Matysię:
1.  Ciasta czy ciasteczka?
Ciasteczka.
2. Miasto czy wieś?
Miasto.
3. Kawa czy herbata?
Kawa.
4. Radio czy telewizja?
Telewizja.
5. Morze czy góry?
Było :)
6. Stokrotki czy róże?
Stokrotki.
7. Szary czy brązowy?
Jeśli już musiałabym wybierać to szary.
8. Ser biały czy żółty?
Żółty.
9. Książka czy gazeta?
Było :)
10. Brokuły czy brukselka?
Brokuły.
11. Pies czy kot?
Było :)


Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Ulaa.d:
1. Jaki kolor najbardziej do Ciebie pasuje?
Jaskrawy :)
2. Uparcie dążysz do celu czy odpuszczasz po pierwszych przeszkodach?
Uparcie dążę do celu.
3. Czy jest coś co od razu wraca Ci wspomnienia z dzieciństwa (przedmiot, zapach itp.)?
Książka "Mucha przed sądem".
4. Jaki film/książkę mogłabyś polecić?
"Samotność w sieci".
5. Gdybyś mogła wybierać chciałabyś mieć siostrę czy brata?
Pasuje mi to rodzeństwo, które mam :)
6. Gdy masz czas tylko dla siebie, co lubisz wtedy robić?
Czytać.
7. Które święta wolisz? Bożego Narodzenia czy Wielkanoc?
Boże Narodzenie.
8. Gdybyś mogła cofnąć czas, zmieniłabyś coś w swoim życiu?
Tak, wybrałabym inny kierunek studiów.
9. Co najlepiej wychodzi Ci w kuchni?
Zupy.
10. Wolisz mieszkanie w bloku czy własny domek?
Było już :)
11. Czy uważasz, że jesteś uzależniona od internetu?
Nie.

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Tatę:
1. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
Bobas Monika (imię sama nadałam) :) Ale bardzo lubiłam również klocki drewniane.
2. Twój ulubiony bohater literacki?
Mamuśka z serii książek Rebecci Eckler.
3. Wymień jedną zaletę każdej pory roku.
Lato - ciepło.
Jesień - kolorowe liście.
Zima - śnieg.
Wiosna - znowu zaczyna być kolorowo.
4.  Napój, który uwielbiasz to...
Coca-cola.
5. Poezja czy proza.
Zdecydowanie proza.
6. Ulubiony utwór muzyczny?
Było :)
7. Natura czy przemysł?
Przemysł.
8. Synonim słowa kobiecość, to według Ciebie...
Cyce, jak donice :)
9. Ulubione zwierzę?
Krowa.
10. Najśmieszniejsze słowo to...
Pindol.
11. Najbardziej przydatny wynalazek to...
Rezonans magnetyczny.


Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Małgosię:
1. Sernik czy szarlotka?
Sernik.
2. Twoja ulubiona sentencja to...
Nie ma takiej.
3. Góry czy morze?
Było :)
4. Książka z dzieciństwa to...
"Mucha przed sądem".
5. Jaki jest Twój pomysł na jesienne popołudnie z rodziną?
Czytanie książek.
6. Ulubiony film to...
Było :)
7. Jaka jest Twoja ulubiona kreskówka?
Zaczarowany ołówek.
8. Jakbyś mogła zmienić coś w swoim życiu, to co by to było?
Było :)
9. W Wigilię prezenty przynosi Święty Mikołaj czy Gwiazdor?
Święty Mikołaj :)
10. Ulubiona pora roku.
Było :)
11. Fiołki czy róże?
Róże.

Odpowiedzi na pytania zadane przez Lila Lyla:
1. Czym jest dla Ciebie szczęście?
Szczęście to zdrowie.
2. Książka, którą ostatnio przeczytałaś?
"Mądrzy rodzice" Margot Sunderland.
3. Kim chciałaś zostać będąc małą dziewczynką?
Fryzjerką.
4. Smak dzieciństwa to?
Murzynki.
5. Czy masz dzieci?
Tak.
6. Ideał mężczyzny?
Mój mąż :)
7. Twoje miejsce na ziemi to?
Było :)
8. Najbardziej żenujący program w tv Twoim zdaniem to?
Idealna niania.
9. Co się w Tobie nie podoba? Co byś w sobie zmieniła?
Nic :)
10. Czy lubisz jeździć autem?
Lubię.
11. Pracujesz, studiujesz, wychowujesz dzieci?
Pracuję i wychowuję. 

Moje odpowiedzi na pytania od mamywwielkimmiescie:
1. Ukochana książka.
Było :)
2. Ulubione ciacho.
Z galaretką.
3. Czekolada gorzka czy mleczna?
Mleczna.
4. Ukochana zabawka z dzieciństwa.
Było :)
5. Spacer czy samochód?
Zdecydowanie samochód.
6. Bita śmietana czy jogurt?
Dawniej jogurt, od czasu ciąży uwielbiam bitą śmietanę.
7. Często chodzę z głową w chmurach.
Nie.
8. Bestseller czy naprawdę dobra książka.
Naprawdę dobra książka.
9. Ulubiony zapach.
Guerlain Champs Elysees
10. Kominek czy kaloryfer.
Kaloryfer, jestem uczulona na dym.
11. Co wywołuje uśmiech na Twojej twarzy.
Uśmiech mojego Malucha.

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Paczajkę:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chęć wymiany poglądów na temat zabawek i książek dla dzieci.
2. Ile masz lat i jak Ci na imię?
To pytanie kiedyś zadam czytelnikom, więc na razie nie odpowiem :)
3. Jak sobie radzisz z chwilami zwątpienia?
Idę spać. Po przebudzeniu jest lepiej.
4. Znasz jakąś fajną drogerię internetową, w której warto zrobić zakupy?
Znam :) www.perfumeria-jakotka.tradoro.pl
5. Twoje motto życiowe.
Zmienia się, obecnie nie mam takiego.
6. Twoje must have planowane na najbliższy czas
Nie mam czegoś takiego, jak coś chcę to kupuję to zwykle od razu.
7. Jedzenie, które poprawia Ci humor.
Pizza.
8. Twoje dziwactwa.
Nie cierpię, jak wiszą komuś włosy na ubraniu. Od razu je ściągam :)
9. Ile dziennie spędzasz czasu przy komputerze?
Różnie, zwykle około 10 h, licząc z pracą.
10. Nienawidzisz gdy...
Ktoś kłamie.
11. Ulubione perfumy?
Było :)

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Antonianę:
1. Utożsamiasz się z muzyką, której słuchasz?
Nie.
2. Stereotyp czego Ciebie najbardziej irytuje/denerwuje?
Nie denerwują mnie takie rzeczy, tylko bawią :)
3. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Dużo ich mam, nie mam jednego najlepszego.
4. Opisz siebie w 4 słowach.
Dowcipna, spóźnialska, leniwa, śpioch.
5. Ulubiony film i dlaczego właśnie ten?
Samotność w sieci - za świetną muzykę i ciekawą historię.
6. O czym najczęściej zapominasz?
O wywieszeniu prania i muszę prać jeszcze raz :)
7. Co by było gdyby nie było internetu?
Ludzie mieliby więcej czasu i ochoty na spotkania ze sobą.
8. Dlaczego szampony do włosów są w różnych kolorach, a piana zawsze biała?
To zbyt chemiczne dla mnie :)
9. Możesz wybrać sobie dowolne zwierzę istniejące na ziemi, jakie wybierasz?
Tapira.
10. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Było :)
11. "How will I know" Czyja to piosenka?
Jakbym wrzuciła w google to bym wiedziała :)          

Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Violinowo:
1. Lato czy zima.
Lato.
2. Trampki czy szpilki.
Trampki
3. Wakacje nad morzem czy w górach.
Było :)
4. Szminka czy błyszczyk.
Ani to, ani to. Nie maluję ust, używam jedynie pomadki ochronnej.
5. Kot czy pies.
Było :)
6. Czekolada biała czy mleczna.
Mleczna.
7. Wieś czy miasto.
Było :)
8. Ranny ptaszek czy nocny marek.
Było :)
9. Torebka czy plecak.
Zdecydowanie torebka.
10. Rower czy samochód.
Samochód.
11. Oszczędzanie czy szalone zakupy.
Zdecydowanie szalone zakupy :)

Wyróżniłam blogi i zadałam pytania we wczorajszym wpisie, więc nie będę dublować. Jeśli ktoś chce się przyłączyć do zabawy to zapraszam :))


Edit: Widzę, że w tym poście robi się to samo. Może to ma związek z kursywą i podkreśleniem ?

Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...