Nie przegap kolejnych wpisów

poniedziałek, 12 listopada 2012

Magiczne wstążki.

Jak wcześniej wspominałam, uwielbiam wszystko, co kolorowe. Im tych kolorów jest więcej, tym lepiej. Mój Maluch też zdecydowanie bardziej woli żywe barwy, niż delikatne beże i brązy. Dlatego, kiedy zobaczyłam tę książkę, decyzja o jej zakupie była natychmiastowa.

"Kolorowy pociąg" to magiczna książka ze wstążeczkami wydawnictwa Egmont. Tekst Martin Kelly, ilustracje Fernando Luiz.

Poznajemy w niej nie tylko zawartość poszczególnych wagonów, ale również kolory, m.in. fioletowy, zielony i żółty. Tekst książki jest rymowany, dzięki czemu łatwiej wpada do głowy. 

Prezentacja pociągu zaczyna się od lokomotywy (wtedy pojawia się pierwsza wstążka) i potem kolejno, wraz z każdym wagonem, dochodzi następna. Mój Maluch uwielbia patrzeć, jak one wychodzą. Od razu bada paluszkami, co jest pod nimi i skąd się tu wzięły. 

Podobnie jak przy książce z Franką KLIK, przedłużamy zabawę w ten sposób, że wskazuję Maluchowi, co jeszcze w danym kolorze znajduje się w pokoju. 

Kiedy wszystkie wstążki już mamy, pociąg wjeżdża do tajemniczego czarnego tunelu i wyjeżdża z niego w całej okazałości z uśmiechniętym maszynistą na czele.

Książka jest solidnie wykonana, ma zaokrąglone rogi i twarde strony, nie ma elementów niebezpiecznych.

Kupiłam ją w Empiku za niecałe 40 zł, ale można ją kupić sporo taniej m.in. tu KLIK.










Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...