Nie przegap kolejnych wpisów

piątek, 9 listopada 2012

Kontrasty i nie tylko.

Kiedy Maluch był jeszcze w brzuchu, szukałam czegoś, co będzie umilać mu leżenie od samego początku. Wiedziałam, że noworodki najlepiej lubią kontrasty, ale jednocześnie chciałam, żeby otaczały go żywe kolory. I znalazłam coś, co łączy te dwa warunki. 

Dwustronna książeczka firmy Taf Toys zauroczyła mnie od razu. Wykonana jest z materiałów o różnych fakturach, jest lekka i bezpieczna. Łącznie ma 12 różnych obrazków. Z jednej strony dominuje kolorystyka czarno-biała, a z drugiej pozostałe kolory.

Książeczkę można przyczepić do szczebli łóżeczka (pełni wówczas dodatkowo funkcję częściowego ochraniacza), rozłożyć w gondoli wózka lub po prostu na macie. Zachęca Malucha do leżenia na brzuchu. Jest solidnie wykonana i łatwo się czyści. 

Maluchowi spodobała się od razu. Początkowo częściej rozkładałam mu tę kontrastową stronę, ale z czasem coraz częściej kolorową, z wystającymi elementami.

Korzystamy z niej do dzisiaj, głównie w czasie jedzenia, kiedy potrzebny nam jakiś zabawiacz. Mamy tam m.in. lusterko, kolorową szachownicę, rożne śmieszne fryzury i myszkę z grzechotką. Napisy są w języku angielskim. Ulubiony obrazek Malucha to królik w różowej sukience. Dostaje najwięcej mokrych buziaków.

Kupiłam ją na allegro za 45 zł. Można ją kupić m.in. również tu KLIK.













Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...