Nie przegap kolejnych wpisów

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Muuuuuuuuczka

O książce z pacynką Franką pisałam jakiś czas temu TU.

To jednak nie jedyna tego typu książka, którą mamy. Jest z nami również wesoła krówka, którą nazywamy Muczka. Jest to pacynka na palec, zerkająca na nas z książki "Krówka i wielka niespodzianka" wydawnictwa Olesiejuk, ilustracje Duck Egg Blue.

Jest to krótka historyjka, w sam raz dla roczniaków. Ale mojego Malucha fascynowała już dużo wcześniej. Trafiła do nas kiedy Maluch miał około 6 miesięcy. Jeszcze nie siedział, więc Muczka machała do niego głową, kiedy leżał na brzuszku. 

Krowa jest w tej książce zwierzęciem szalonym i psotnym. W kurniku gdacze, jak kura, na łące przestraszyła owieczki, gania również konia i kota. Na końcu czeka ją jednak niespodzianka. Książka z morałem, zainteresuje również starsze dzieci.

Ma sztywne strony z zaokrąglonymi rogami. Bardzo ładne, kolorowe ilustracje. Pacynka jest solidnie wykonana. Książka ma również walor edukacyjny. Liczymy w niej kury, owieczki, świnki, marchewki. Poznajemy też mnóstwo zwierząt.

Za każdym razem, kiedy pacynka trafia na mój palec, Maluch głośno się śmieje. Bardzo lubi tę książkę, chętnie sięgają po nią również odwiedzające nas inne dzieci.

Maluch dostał ją w prezencie. Ale można ją kupić za 13 zł tu KLIK.

Teraz jeszcze kilka słów o samej księgarni Selkar, do której link podałam Wam wyżej. Natrafiłam na nią przypadkiem, będąc na blogu u Wioli (prowadzi bardzo przydatnego bloga i chętnie tam zaglądam). Dokładnie zapoznałam się z ich ofertą i muszę przyznać, że mają bardzo duży wybór książek w bardzo dobrych cenach. Książek kupuję bardzo dużo (o czym już wiecie z innych moich wpisów), więc mam dobrą orientację, jeśli chodzi o ceny i zależy mi na tym, żeby nie przepłacać. Poza tym prześledziłam opinie o niej w internecie i to utwierdziło mnie w tym, że warto tam kupować. Nie tylko zdecydowałam się polecać Wam jej ofertę, ale również przystąpiłam do programu partnerskiego (szczegóły). Do tej pory bardzo sceptycznie podchodziłam do tego typu rzeczy, ale korzystna oferta cenowa i szeroki wybór książek przekonały mnie, że warto promować miejsce, gdzie tanio można kupić fajne książki, zwłaszcza te dla dzieci.

A teraz już zdjęcia naszej Muczki.











Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...