Nie przegap kolejnych wpisów

niedziela, 3 marca 2013

Pamiętacie Dyskotekę Pana Dżeka?

Dyskoteka Pana Jacka to było coś, za czym kiedyś szalałam. To były hity! Dlatego, kiedy zobaczyłam książkę Jacka Cygana "Cyferki", to od razu musiałam ją mieć. Ilustracje stworzyła Ola Woldańska-Płocińska, wydawnictwo Czerwony Konik.

Książka ma sztywne strony i zaokrąglone rogi. W fajny i zabawny sposób opisuje wszystkie cyfry. Mój Maluch ją uwielbia. Podobają mu się również ilustracje, pomimo tego, że są raczej stonowane. 

Najbardziej lubi cyfrę 7 i 8. Śmieje się, jak czytam, że "siódemka stała sztywno niczym szyja bociana, co w bardzo elegancką muszeczkę jest ubrana, a za nią stała ósemka, przytulała się czule, ot, milutki bałwanek poskładany z dwóch kulek". Ja z kolei najbardziej lubię pana listonosza.

O innych książkach z tego wydawnictwa jeszcze będę pisała, bo mają także inne ciekawe książki. Tę kupiłam w Empiku za 19 zł. Można ją kupić również m.in tu KLIK.














Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...