Nie przegap kolejnych wpisów

niedziela, 24 marca 2013

Ręce w górę i machamy - setny post.

No i stuknęła pierwsza setka.

Dziś wpis muzyczny. Kolejna i jak dotąd ostatnia trzecia część Przebojów Rybki Mini Mini. O poprzednich pisałam tu KLIK i tu KLIK. Podobnie jak poprzednie części, jest to wydanie dwupłytowe, składające się z CD + DVD. Tradycyjnie korzystamy głównie z płyty DVD, bo teledyski to u nas podstawa. Maluch uwielbia przy nich tańczyć, skakać i szaleć. Na płycie DVD znajdują się następujące utwory:

1. Tomi & Dzieciuff Squad - Piosenka Skakanka (rewelacyjna, bardzo skoczna piosenka z walorem edukacyjnym - uczy liczyć).

2. Buni - Piosenka Buni (świetny teledysk z królikami, mój Maluch go uwielbia)

3. Gummi Miś - Bańkę Łap (ten teledysk pewnie większość z Was zna)

4. Centrum Uśmiechu - Olimpiada w Jarzynowie (jedna z fajniejszych piosenek dziecięcych z walorem edukacyjnym - uczy warzyw i owoców)

5. Gummi Miś - Niech żyje gol (w sam raz dla małych fanów piłki nożnej)

6. Zostań moją przyjaciółką (to był dość długo numer 1 u mojego Malucha, świetna).


7. Misja w kosmosie (też długo była na naszym podium, niedawno dość często można ją było oglądać na kanale Mini Mini+)


8. Aida - Mucha w mucholocie (to z kolei moja ulubiona piosenka, rewelacyjny teledysk, dzieci ją uwielbiają).

9. Studio Stodoła - Eko (ta piosenka najmniej nam się podoba, jest raczej dla starszych dzieci).

10. Przygoda wzywa nas (tematyka podobna do Misji w kosmosie, ale już nie tak melodyjna, jak tamta).

Zdjęcie pochodzi ze strony Empik.com



Przeboje kupiłam w Empiku za niecałe 45 zł.






Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...