Nie przegap kolejnych wpisów

sobota, 27 października 2012

Franka.

O miłości mojego Malucha do pacynek już wspominałam, dlatego kiedy zobaczyłam Frankę buszując po sklepach internetowych, po prostu musiałam ją mieć. To pacynka połączona z książką.

Poznajemy kolory z małpką Franią to świetna pozycja wydawnictwa Book House. Ilustracje Jo Joof, tekst John Davies.

Razem z Franką odkrywamy kolor czerwony, zielony, niebieski, różowy i brązowy. Witają nas m.in. biedronki i pająk. Ilustracje są bardzo proste, ale w czasie czytania pokazuję Maluchowi jakie przedmioty w danym kolorze mamy w pokoju. Dzięki temu nasza zabawa może trwać dłużej. W ten sam sposób można się bawić z Franką również na spacerze.

Małpka jest wykonana ze sztruksu, jest bardzo starannie uszyta. Książeczka jest bezpieczna, nie zawiera elementów, które mogą zostać Maluchowi w buzi. Ma sztywne strony i jest solidnie wykonana.

Przeznaczona jest dla dzieci od 1 do 3 roku życia, ale my z niej korzystamy odkąd Maluch skończył 6 miesięcy. Jest dość duża (23,5 cm x 23,5 cm), ale lekka. 

W czasie czytania Maluch pakuje swoje paluszki France do buzi, a drugą rączką pokazuje gdzie małpka ma oko. Jak się rozkręci, to również kilka razy pod rząd pokazuje, gdzie Mamiczka ma oko i wtedy dalsze strony czyta mi się już dużo trudniej. Ale tekst jest na tyle krótki, że w moment można się go nauczyć na pamięć :D

Frankę kupiłam w empik.com za niecałe 35 zł, ale obecnie jest tam już niedostępna. Potem widziałam ją jeszcze w promocji za niecałe 10 zł w Weltbild, ale teraz też jej już nie mają. Można ją jednak kupić m.in. tu KLIK.








Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...