Nie przegap kolejnych wpisów

poniedziałek, 4 marca 2013

Kolejna zabawa - Blogowe Oskary 2013

Do zabawy Moje Oskary 2013 zaprosiła mnie nusinka. Dziękuję :)



Zasady są proste. Odpowiada się na 10 pytań i zaprasza się kolejne 10 blogów do zabawy, wymyślając nowe pytania (czyli coś bardzo podobnego do Liebster Blog Award).

Pytania od nusinki i moje odpowiedzi:
1. Twoje marzenie z dzieciństwa?
Mieć psa.
2. Ulubiona potrawa?
Barszcz czerwony z uszkami.
3. Ulubiona piosenka?
4. Co najbardziej doceniasz w swoim blogu?
Oczywiście czytelników :)
5. Co byś w sobie zmieniła?
Nic.
6. Co cenisz w ludziach?
Szczerość.
7. Ulubiony kosmetyk, któremu dałabyś Oskara?
Carmex.
8. Na co poświęcasz wolny czas?
Głównie na blogi.
9. Czego nie lubisz w życiu?
Kłamstwa.
10. Dlaczego prowadzisz bloga?
Sprawia mi to przyjemność.

Moje pytania do Was to:
1. Ulubione słowo.
2. Co było pierwsze - jajko, czy kura?
3. Wolisz brać, czy dawać?
4. Wolisz przewodniczyć grupie, czy być w tłumie?
5. Wierzysz w duchy?
6. Twoja najgorsza cecha?
7. Działasz planowo, czy spontanicznie?
8. Ulubione przysłowie.
9. Co Cię relaksuje?
10. Co w blogowaniu lubisz najbardziej?

Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych, odpowiedzi możecie zamieszczać w komentarzach :)





Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...