Nie przegap kolejnych wpisów

sobota, 16 marca 2013

Czary mary z Hervé Tullet.

O jednej z książek Hervé Tullet pisałam tu KLIK. Mam dla Was dobrą wiadomość, bo widzę, że książka znów jest dostępna w Empik.com, a dostałam wiele e-maili od Was, że chcielibyście taką książkę kupić :)

Dzisiaj kolejna odsłona tego autora. Tym razem "The game of mix and match".

Jest to rewelacyjna książka, zupełnie pozbawiona tekstu. Ma sztywne strony z zaokrąglonymi rogami. Każda ze stron jest pocięta na 4 części. Są one ruchome i dzięki temu możemy tworzyć wiele różnych, czasem dziwnych obrazków. Na przykład możemy stworzyć serce, którego górna część wygląda jak jabłko, czy samolot z nogami słonia. Możliwości jest wiele i wszystko zależy od wyobraźni dziecka.

Początkowo Maluch po prostu przewracał te fragmenty stron, zafascynowany kolorami i samą strukturą książki. Dzisiaj potrafi już się tą książką "bawić", tworząc różne obrazki. 

Często bywam w księgarniach i niewiele jest tego typu książek. Moim zdaniem to świetna książka zarówno dla młodszych dzieci (takich, jak mój Maluch), jak i dla trochę starszych.

Kupiłam ją w Empiku za niecałe 30 zł KLIK.    







 

Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...