Nie przegap kolejnych wpisów

środa, 17 kwietnia 2013

Ciąg dalszy nastąpił.

Całkiem niedawno pokazywałam Wam świetną książkę o pojazdach KLIK. Bardzo się Wam spodobała. Tak jak obiecałam, dzisiaj pokażę Wam kolejną książkę z tej serii.

"Mój pierwszy alfabet" Elżbieta Wasiuczyńska, Wydawnictwo Egmont. Książka zdobyła nagrodę główną w konkursie Książka Roku 2009, nagroda dla ilustratora polskiej sekcji iBbY.

Podobnie, jak księga o pojazdach, alfabet ma sztywne strony i zaokrąglone rogi. Książka jest duża, ma około 30 cm wysokości i 23 cm szerokości. Ilustracje są bardzo kolorowe, w formie zdjęć wyszywanych obrazków. Nie sposób tej książki nie polubić! Nie zawiera wierszyków, mamy tu same słowa.

Mój ulubiony obrazek jest przy literze E, możecie go zobaczyć poniżej na zdjęciu. Maluch najbardziej upodobał sobie literę S. Książka jest bardzo pomocna przy nauce liter, bo dziecko chętniej stara się zapamiętać to, co mu się podoba. 

Przy każdej literze dziecko poznaje po kilka wyrazów. Książka jest również świetnym dodatkiem przy nauce kolorów. Zapewni rozrywkę zarówno młodszym, jak i nieco starszym dzieciom. Kilka ilustracji to ukryte zgadywanki. Dziecko samo może wyszukać dodatkowe słowa na daną literę.

Szykuję się do zakupu ostatniej książki z serii, "Mojego pierwszego atlasu świata".

Książkę kupiłam w Empiku za niecałe 23 zł. Można ją kupić trochę taniej również m.in. tu KLIK.














Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...