Nie przegap kolejnych wpisów

niedziela, 7 kwietnia 2013

Szał nas ogarnia.

Coraz częściej ogarnia nas szał na drewniane zabawki. Nie wszystkie nam się podobają, ale coraz więcej ich kupuję. Wiadomo, że są solidniejsze niż te z plastiku, ale mój Maluch mimo wszystko preferuje jednak pełen zestaw kolorów, najlepiej grających i świecących. Są jednak takie proste zabawki drewniane, które przyciągają go równie mocno, jak te kolorowe.

O niektórych z nich pisałam już na blogu. Dzisiaj pokażę Wam nasze kolejne drewniane cudo. 

Długi, drewniany samochód, z bardzo wygodnym uchwytem do pchania uwiódł mnie od pierwszego wejrzenia. No nie mogłam go nie kupić. Wpadł mi w oko na pewnym kiermaszu, gdzie wyróżniał się od pozostałych właśnie tą swoją długością.

Pojazd ma 26 cm długości, 7 cm szerokości i niecałe 9 cm wysokości. Niestety nie ma na nim żadnego oznaczenia producenta, więc nie potrafię Wam powiedzieć, kto i gdzie go stworzył. 

Jest bardzo solidnie wykonany. Pomimo częstego używania żadne z kół nie odpadło. Jest lekki i bardzo wygodny przy przenoszeniu. Jeździ lekko, więc Maluch bez problemu wojuje z nim po całym domu. Nie znam się na drewnie, więc nie powiem Wam z jakiego drewna jest wykonany. Wszystkie kształty są zaokrąglone, więc zabawka jest bezpieczna nawet dla najmłodszych. Solidnie wykonanie sprawia, że nie ma na nim żadnych wystających drzazg lub nierówności. 

Kupiłam go za 25 zł. Niestety nie znalazłam go nigdzie w internecie. Jeśli ktoś z Was wie, gdzie można go kupić, dajcie znać, bo chciałabym dokupić jeszcze jeden dla dziecka znajomych.









Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...