Nie przegap kolejnych wpisów

niedziela, 21 kwietnia 2013

Zwierzęta, muzyka, czego chcieć więcej?

No właśnie. Mój Maluch niczego więcej nie potrzebuje w niedzielny poranek. O jego zamiłowaniu do dziecięcych teledysków wspominałam kilka razy, między innymi tu KLIK. Staram się na bieżąco śledzić, czy pojawiło się jakieś nowe DVD z piosenkami dla dzieci. Zdecydowana większość dostępnych na rynku to niestety CD, a Maluch woli oglądać, niż tylko słuchać.

"Śpiewaj z nami - Dziecięce przeboje" to zestaw CD+DVD. Piosenki są rewelacyjne! Część z nich znamy również z innych płyt, ale większość nas zupełnie zaskoczyła. DVD umożliwia zabawę w karaoke, jednak dla mnie tekst trochę za szybko leci. Oprócz płyt, dołączona jest książeczka z tekstami wszystkich piosenek. To mi bardzo ułatwia śpiewanie ;) Maluch może skakać przed tv, a ja mogę śpiewać z fotela. Na płycie DVD są następujące teledyski:

1. "Gwiazdą pragnę być" - o tej piosence już Wam pisałam przy omawianiu innej płyty.

2. "Spełniają się marzenia" - to moim zdaniem najładniejsza piosenka z tej płyty.


3. "Niech nas świat zobaczy" - Maluch uwielbia ten teledysk, bardzo go śmieszy.


4. "Biegnijmy na spacer" - bardzo fajna, o psiakach, pisałam o niej przy omawianiu innej płyty.

5. "Wesoła zabawa" - to u nas hit dzisiejszego poranka. Maluch wpatrzony w ekran, tańczy jak szalony.


6. "Psia miłość" - to mój numer 2 z tej płyty. Bardzo podoba mi się teledysk, muzyka łatwo zapada w pamięć.


7. "Wycieczka do lasu" - ten teledysk spodoba się trochę starszym dzieciom.

8. "Pojedziemy na wycieczkę" - piosenka w podobnym klimacie, jak ta wyżej.

9. "W przyjaźni tkwi siła" - ten sam zespół co dwie poprzednie.

10. "Śmiech uleczy Cię" - bardzo fajny, zabawny teledysk.

11. "Doktor Małs to ja!" - podobny do tego wyżej, w zabawny sposób pokazuje, jak mogą przebiegać wizyty u lekarza.


12. "Dzielna mysz" - ten sam zespół co dwie powyższe piosenki.

13. "Święta to czas niespodzianek" - fajna, nastrojowa piosenka, mój Maluch bardzo ją lubi i często włącza.


Przeboje kupiłam w Empiku za niecałe 35 zł.

Zdjęcie pochodzi ze strony Empik.




Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...