Nie przegap kolejnych wpisów

wtorek, 23 kwietnia 2013

Dzisiaj musi być książkowo!

23 kwietnia jest Światowym Dniem Książki i Praw Autorskich. Jest to święto organizowane w celu promowania czytelnictwa, edytorstwa i ochrony własności intelektualnej za pomocą praw autorskich. Skąd pomysł na akurat taką datę? O tym możecie poczytać tu KLIK.

Zatem z uwagi na dzisiejsze święto, nie mogło zabraknąć na blogu wpisu książkowego. Tym razem pokażę Wam książkę, którą zapewne większość z Was już zna, ale jest na tyle fajna, że warto co jakiś czas o niej przypomnieć.

"Różnimisie" Agaty Królak to książka Wydawnictwa Dwie Siostry. Jest to wydawnictwo, które wydaje jedną z naszych ulubionych książek, o której pisałam tu KLIK. Wydawca wskazuje, że jest to książeczka dla tych, którzy chcą wiedzieć, czym się różnią misie. Trafniej tego opisać nie można.

Książka ma sztywne strony i zaokrąglone rogi. Ma rewelacyjne, proste obrazki, które wyglądają, jakby były rysowane kredkami przez dzieci. Na poszczególnych stronach mamy różne przeciwieństwa misiów. Jest tam m.in. miś wesoły, smutny, młody, stary, wolny i szybki. Porównań jest dość dużo. Ulubionym obrazkiem mojego Malucha jest chory miś. Pod pachą ma termometr i kiedy otwieramy tę stronę, Maluch od razu leci do szafy i pokazuje, że tam ma również swój. Studiuje każdy z obrazków z uwagą i widać po jego minie, że książka bardzo mu się podoba.

Pomysł na stworzenie takiej książki jest moim zdaniem genialny. Jest to jedna z książek, którą często kupuję w prezencie dzieciom znajomym.

Kupiłam ją na allegro za 17 zł. Można ją kupić również m.in. tu KLIK.

W wielu wydawnictwach i księgarniach są dzisiaj różne promocje i rabaty na książki. Ja już kilka zamówień zrobiłam, nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności. Przy okazji kupiłam też coś dla Was i niedługo ogłoszę jakiś mały konkurs ;)













Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...