Nie przegap kolejnych wpisów

środa, 17 października 2012

Bo pociumkać czasem trzeba.



Kiedy z całym majdanem zabawek kąpielowych przenieśliśmy się z małej wanienki do dużej wanny, zaczęłam szukać czegoś, co ją trochę kolorystycznie ożywi. Szperałam, nosem kręciłam, aż w końcu znalazłam coś, co jest u nas w użyciu codziennie.   

Piankowe puzzle do kąpieli firmy Alex Toys zachwyciły mnie przede wszystkim żywą kolorystyką. Jest to firma amerykańska, wielokrotnie nagradzana, która specjalizuje się w produkcji zabawek kreatywnych. Wzorów do wyboru jest wiele (m.in. farma, cyferki, kwiatki, brudne naczynia).

My mamy zwierzątka morskie. Kąpią się z Maluchem m.in. rozgwiazdy, rybki, konik morski i żółw. Po kąpieli zwierzątka mogą mieszkać w dołączonej siatce z przyssawkami. Nasze mieszkają na kafelkach. Wystarczy zmoczyć je wodą i bez problemu trzymają się na płytkach cały dzień. Odklejenie ich nie stanowi żadnego problemu, Maluch sam je ściąga i wrzuca sobie do wanny. Są leciutkie, solidnie wykonane i świetne do ciumkania. Mój Maluch jest dzieckiem, które sporadycznie wkłada coś do buzi, ale piankowe zwierzaki skutecznie zastępują mu gryzak. Najczęściej w buzi ląduje konik morski.  Pomimo wielokrotnego ciumkania i gryzienia, pianki się nie niszczą. Są naprawdę wytrzymałe. No i te kolory. Mogłabym ciągle na nie patrzeć. 

Puzzle kupiłam na allegro za 28 zł. Można je kupić również tu KLIK. Na poniższych zdjęciach tylko część zestawu, bo były robione z Maluchem przy kostkach, wyrywającym po kolei żółwia, fale i pozostałe pianki.







Łączna liczba wyświetleń bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...